ტრენინგის მეოთხე დღე
განვიხილეთ მე-2 მოდულის მე-3 აქტივობას განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება, ვეცნობი http://tpdc.ge/essentials/assessing-projects/. გადავედით გეგმის შემდეგ ნაწილზე, შეფასების გეგმაზე, ვიუვერის მეორე მოდულის მე-3 აქტივობიდან ვეცნობი განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებას
განვიხილეთ მე-2 მოდულის მე-3 აქტივობას განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება, ვეცნობი http://tpdc.ge/essentials/assessing-projects/. გადავედით გეგმის შემდეგ ნაწილზე, შეფასების გეგმაზე, ვიუვერის მეორე მოდულის მე-3 აქტივობიდან ვეცნობი განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებას
გავიარეთ პროექტის გეგმაში შემდეგი ჩანართი: შეფასების გეგმა, შეაფასების დროის ჩარჩო, შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი,
დავადგინეთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნის საჭიროებები (მოდული 2, აქტივობა 3, განმსაზღვრელი შეფასების a პუნქტის ბმული - პროექტის შეფასება http://tpdc.ge/essentials/assessing-projects/ )
გავეცანით პროექტზე მუშაობის ეტაპებს პროექტის დაწყებიდან მის დამთავრებამდე. (მოდული 2, აქტივობა 3.) გამოვიყენეთ შემდეგი ბმულები:
დავწერეთ პროექტისთვის არჩეული მეთოდი: ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე და ეს ფაილი ავტვირთეთ Google Drive -ზე
შევქმენით Google Drive -ზე დოკუმენტი სახელწოდებით "პროცედურები", სადაც დავწერეთ პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე აქტივობები.
შევქმენით Google Drive -ზე დოკუმენტი სახელწოდებით "პროცედურები", სადაც დავწერეთ პროექტის მიზნებიდან გამომდინარე აქტივობები.
კომენტარის გარეშე...... ყოჩაღ!!!!!!!!!!!
ОтветитьУдалить